Nie je to tak, ako si možno myslíte…
Autor: Barbora Buchtová

Mali ste už aj vy skúsenosť s poistnou udalosťou, kedy ste aj so zlomenou končatinou či zápalom priedušiek museli absolvovať nekonečné návštevy poisťovne, aby vám nahradila váš ušlý zisk?
Mnohí z nás majú neustále v sebe zakódovaný názor, že finančný sprostredkovateľ nemá so spomínanou situáciou nič spoločné a je len človek, ktorý uzatvorí zmluvu a o viac sa nestará. No opak je pravdou.
Správny finančník by sa mal o už uzatvorené zmluvy starať a zaujímať rovnako ako aj o klientove požiadavky. Pokiaľ je táto dôležitá vlastnosť zahrnutá v systéme práce vášho finančného sprostredkovateľa, máte postarané.
Pri vzniku poistnej udalosti sa v takomto prípade klient stará len o svoje zdravie, čiže navštívi lekára, aby mu stanovil diagnózu, poprípade liečbu. Hneď potom telefonicky oboznámi svojho finančného sprostredkovateľa, ktorý už rieši všetko ostatné, na základe postupne zasielaných lekárskych správ od klienta. A ten už len čaká na nárast financií na svojom účte, ktoré by mala poslať daná poisťovňa, kde má klient poistnú zmluvu uzatvorenú.
Ak ste sa so spomínaným postupom ešte nestretli alebo vôbec netušili, že existuje a zaujal vás takýto zástup na finančnom trhu aj pri riešení poistnej udalosti, pokojne nás kontaktujte, radi vám odpovieme na otázky a radi vás v podobnej situácii zastúpime.